دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری کودک و نوجوان


کاغذ دیواری اتاق کودک


کاغذ دیواری اتاق کودک همیشه به طور جداگانه در آلبوم کاغذ دیواری مجزا ارائه می شود. آلبوم کاغذ دیواری کودک، بزرگ و شامل طرح های مختلف کاغذ دیواری دخترانه و کاغذ دیواری پسرانه است. همچنین در هر آلبوم چند نمونه کاغذ دیواری اتاق نوجوان و کاغذ دیواری اتاق نوزاد مخصوص سیسمونی وجود دارد. همچنین آلبوم کاغذ دیواری کودک شامل کاغذ دیواری های ساده با رنگ های شاد است که می توان آنرا با کاغذ دیواری طرح دار کودک ست کرد.

 

انواع کاغذ دیواری کودک

انواع طرح کاغذ دیواری کودک را می توان به چهار دسته کلی تقسیم کرد که هر کدام رنگ و تنوع طرح مخصوص خود را دارد:

 

1-    کاغذ دیواری اتاق کودک دختر:

دختربچه ها روح لطیفی دارند و با رنگ های گرم مثل یاسی، صورتی، نارنجی و قرمز خوب ارتباط برقرار می کنند. در کاغذ دیواری های دخترانه نیز از این رنگ ها زیاد استفاده می شود. طرح های کاغذ دیواری اتاق دختر بسیار متنوع است و در آن از شخصیت های کارتونی مثل دیو و دلبر، سیندرلا، ملکه برفی و ... استفاده می شود. بهترین انتخاب کاغذ دیواری را خود کودک می تواند انجام دهد. با اجازه دادن به دختر خود برای انتخاب کاغذدیواری اتاقش به رشد اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری او کمک خواهید کرد و نیز کاری می کنید که از گذراندن وقت در اتاق خودش لذت ببرد. در زیر چند نمونه کاغذ دیواری دخترانه را مشاهده می کنید:



کاغذ دیواری اتاق کودک دختر- کاغذ دیواری دخترانه       کاغذ دیواری اتاق کودک دختر- کاغذ دیواری دخترانه


2-    کاغذ دیواری اتاق کودک پسر:

پسربچه ها پرشور و پرانرژی هستند و دوست دارند این نشاط و انرژی در دکوراسیون اتاقشان هم به کار برود. محبوبترین طرح کاغذ دیواری پسرانه "طرح ماشین" است. خوشبختانه کاغذ دیواری زیادی با طرح ماشین به بازار ارائه شده است که بعضی از آنها مثل "ماشین مک کوئین"  از انیمیشن ها گرفته شده و برخی دیگر عکس ماشین هایی با رنگ های مختلف دارد. رنگ زمینه کاغذ دیواری های پسرانه سفید، آبی و سبز است و برای سن بالاتر از رنگ های تیره تر مثل سورمه ای نیز استفاده می شود. طرح هواپیما، دوچرخه سوار، قایق، شخصیت های کارتونی و حیوانات نیز برای کاغذ دیواری کودک پسر استفاده می شود.



کاغذ دیواری اتاق کودک پسر- کاغذ دیواری پسرانه  کاغذ دیواری اتاق کودک پسر- کاغذ دیواری پسرانه


3-    کاغذ دیواری اتاق نوجوان:

مهمترین نکته در انتخاب کاغذ دیواری اتاق نوجوانان توجه به سلیقه خودشان و حق انتخاب دادن به آنها است. کاغذ دیواری با تصاویری از ورزش و موسیقی برای نوجوانان ساخته شده است. همچنین بعضی از نوجوانان پسر دوست دارند از کاغذ دیواری با رنگ تیره استفاده کنند. در این صورت با اینکه فضای اتاق تاریک می شود ولی بهتر است به آنها اجازه داده شود تا سلیقه خود را اعمال کنند. در زیر چند نمونه کاغذ دیواری اتاق نوجوان را می بینید:

 

کاغذ دیواری اتاق نوجوان  کاغذ دیواری اتاق نوجوان

 

 

4-    کاغذ دیواری اتاق نوزاد:

بسیاری از خانواده ها هنگام خرید سیسمونی و درست کردن اتاق نوزاد، دوست دارند که رنگ کاغذ دیواری با رنگ سیسمونی یکی باشد. خوشبختانه کاغذ دیورای های اتاق نوزاد نیز رنگ های ملایم و زیبایی دارد که در سیسمونی استفاده می شود. کاغذ دیواری های اتاق نوزاد را معمولا تا 5 سالگی می توان استفاده کرد. بعد از5 سالگی باید از کاغذ دیواری های کودک استفاده کرد. نمونه کاغذ دیواری های مخصوص اتاق کودک را در زیر می بینید:

 


کاغذ دیواری اتاق نوزاد- کاغذ دیواری سیسمونی imageکاغذ دیواری اتاق نوزاد- کاغذ دیواری سیسمونی image کاغذ دیواری اتاق نوزاد- کاغذ دیواری سیسمونی image

 


برای مشاهده نمونه کاغذ دیواری های کودک آرکس دو لینک زیر را ببینید:

آلبوم کاغذ دیواری اتاق کودک 2017

آلبوم کاغذ دیواری کودک دریم وورلد

 

کاغذ دیواری قابل شستشو اتاق کودک:

بسیاری از کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند. قابلیت شستشو کاغذدیواری در آلبوم مربوط به کاغذ دیواری ذکر می شود. کاغذ دیواری های قابل شستشو با آب و مواد شوینده تمیز می شوند. کاغذ دیواری کودک باید قابل شستشو باشد. چراکه به دیوار اتاق کودک نصب می شود و بیشتر از کاغذ دیواری های فضاهای دیگر کثیف می شود.

کاغذ دیواری قابل شستشو از جنس PVC است و روکش وینیل دارد. هنگام خرید کاغذ دیواری کودک دقت کنید که جنس کاغذی خریداری نکنید. به علامت قابلیت شستشو روی آلبوم کاغذ دیواری دقت کنید.

 

کاغذ دیواری ساده اتاق کودک:

کاغذ دیواری طرح دار مخصوص بچه ها نیز نیاز به ست کردن با یک کاغذ دیواری ساده همرنگ خود دارد. اصولا کاغذ دیواری طرح دار را نباید روی دو دیوار کنار هم نصب کرد، بلکه باید روی یک دیوار یا دو دیوار روبروی هم باشد. این استاندارد دکوراسیون در مورد کاغذ دیواری اتاق کودک نیز صدق می کند. به همین دلیل کاغذ دیواری های ساده با رنگ های زیبا و ملایم (برای اتاق کودک زیر 5 سال) و رنگ های شاد (برای کودکان بالای 5 سال) تولید شده است که می توان آنرا با کاغذ دیواری طرح دار ست کرد.

 

حاشیه (باند) کاغذ دیواری کودک:

بوردر کاغذ دیواری، باند کاغذ دیواری یا حاشیه کاغذ دیواری به کاغذ دیواری با عرض کم (معمولا 40 تا 60 سانتی متر) گفته می شود که بالا یا پایی دیواربه صورت یک نوار نصب می شود. حاشیه کاغذ دیواری معمولا برای اتاق کودک ساخته می شود و کاغذ دیواری معمولی ست با آن نیز وجود دارد. به این صورت که باند کاغذ دیواری در پایین ترین یا بالاترین قسمت دیوار نصب شده و کاغذ دیواری کودک بالا یا پایین آن قرار می گیرد و سطح دیوار را می پوشاند. کاغذ دیواری کودک که حاشیه مخصوص خود را دارد را می توان تنها و بدون حاشیه نصب کرد. ولی بوردر کاغذ دیواری بسیار زیباست و بچه ها خیلی آنرا دوست دارند. قیمت یک رول باند کاغذ دیواری بسیار کمتر از قیمت یک رول کاغذ دیواری است، چون عرض آن خیلی کمتر است. باند کاغذ دیواری نیز به صورت رول به فروش می رسد. در زیر یک نمونه بوردر کاغذ دیواری کودک را به همراه عکس اجرا شده آن می بینید:


 

حاشیه کاغذ دیواری اتاق کودک image  حاشیه کاغذ دیواری اتاق کودک image