دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

سورپرازهای بازسازی خانه

در بازسازی خانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

 

در یکی از مقاله های قبل توضیح دادیم که بازسازی خانه باید در چه مراحلی انجام شود. در اینجا به نکاتی که هنگام بازسازی باید آن را در نظر بگیرید بازگو می کنیم. این مسائل بخصوص وقتی هنگام بازسازی خانه در آن اقامت دارید بسیار پر اهمیت می شوند:

 

*    گرد و خاک:

    متاسفانه بازسازی خانه هر جه کم هم باشد، گرد و خاک زیادی تولید می کند. بهتر است ابتدا تا جایی که ممکن است وسایل خانه را به جای دیگر منتقل کنید. روی سایر وسایل را با پارجه بپوشانید. اگر بازسازی در بخشی از خانه انجام می شود، می توانید آن بخش را با نایلون های کلفت و بزرگ از بقیه قسمت های خانه جدا کنید.

بازسازی خانه


*    صدا:

    حتما می دانید که کارهای ساختمانی سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. بسته به کاری که انجام می هید، میزان سر و صدا متفاوت است. برداشتن دیوار و تغییرمعماری خانه سروصدای زیادی ایجاد میکند. نصب سنگ و کاشی نیز صدای زیادی دارد. بریدن و نصب قرنیز با دستگاه های مخصوص صدای زیادی دارد. ولی نصب پارکت و کاغذ دیواری، گچ بری و رنگ زدن صدای آزار دهنده ندارد.

 

*    سورپرازهای ناخوشایند!

   یک اتقاق متداول در بازسازی که البته عجیب به نظر می رسد، کشف خرابکاری هایی است که در ساخت خانه پیش آمده و شما از آن بیخبر بوده اید. سیم کشی های نابجا و نادرست، لوله کشی های نادرست و غلط، استفاده از مصالح ساختمانی نامناسب و عبور لوله های فاضلاب از ستون ها و درون سقف های کاذب جند مورد از این سورپرازهای ناخوشایند است.

بازسازی خانه

 

*    هزینه های غیرمنتظره:

   مطمئنا از ابتدا فکر هزینه را کرده اید و بودجه ای را برای این کار در نظر گرفته اید. اما بدانید که معمولا در عمل هزینه های به وجود می آید که از قبل به آن فکر نشده است ولی لازم بوده و باید پرداخت شود. همیشه بیش از آنچه از قبل حدس می زنید برای بازسازی پول ذخیره کنید.

 

*    تغییر سفارش ها:

    یکی از اتقاقات رایج این است که نظر شما درباره تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید عوض شود. این اتقاق معمولا هنگام بازسازی و نیمه کاره اتفاق می افتد. چون با انجام برخی تغییرات و مشاهده نتبجه کار ممکن است نظر شما درباره سایر تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید عوض شود.

 

*     تاخیر:

    متاسفانه یکی از بدترین اتفاقاتی که هنگام بازسازی می افتد، تاخیر است. البته تاخیر بخاطر کم کاری گروه اجرا کننده نیست، بلکه به دلیل اتفاقاتی غیر منتظره ای است که هنگام کار پیش می آید. از تغییر نظر مشتری گرفته تا خرابی لوله کشی و سیم کشی که از ابتدا قرار نبوده اینگونه باشد.

 

مقاله مرتبط: 

مراحل بازسازی خانه