دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

دکوراسیون و کاغذ دیواری آرکس

پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

چرا کاغذ دیواری؟

چرا کاغذ دیواری؟


شاید تا چند سال پیش استفاده از کاغذ دیواری در دکور منازل خیلی مرسوم نبود و اغلب ما کاغذ دیواری را کالایی قدیمی در دکوراسیون داخلی حساب می کردیم. ولی در چند سال اخیر با ورود کاغذ دیواری های بسیار شیک و لوکس، استفاده از آن به عنوان یک کالای لوکس دکوراسیون در همه جای دنیا مرسوم شده است.


کاغذ دیواری تغییراتی در طرح و ظاهر دیوار ایجاد می کند که رنگ به هیچ وجه نمی تواند آنرا بوجود آورد. بر خلاف رنگ، کاغذ دیواری نقش و نگار برجسته دارد، از مخمل، اکلیل و بعضا نگین در دیزاین آن استفاده شده است و طرح های کاغذ دیواری سه بعدی جلوه خاصی به فضا می دهد. در ساخت کاغذ دیواری از متریال مختلف استفاده می شود و روکش وینیل آن قابلیت شستشو و ضد دوده بودن را به آن می دهد.


علاوه بر تنوع بسیار بسیار زیادی که طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری دارد و زیبایی  خاصی که در فضا ایجاد میکند، ماندگاری آن بسیار بیشتر از رنگ و دیوارپوش های دیگر است. برخلاف رنگ، کاغذ اصلا دوده نمیگیرد و رنگ آن عوض نمی شود. پارگی و خرابی کاغذ دیواری به مراتب کمتر از رنگ است و در صورت کثیف شدن با ماژیک، خودکار یا رنگ، می توان آنرا با آب و مواد شوینده (تاید، ریکا، صابون) شست.


هزینه کاغذ دیواری به نسبت دوام آن مناسب است و به نسبت تغییرات ظاهری و بصری که در دکوراسیون ایجاد میکند، مقرون به صرفه تر از بسیاری کالاهای دکوراسیون دیگر است.

 

کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری اتاق، کاغذ دیواری نشیمن، کاغذ دیواری منزل، کاغذ دیواری لابی، کاغذ دیواری پذیرایی

 
















کاغذ دیواری های آرکس تماما ویژگی های زیر را دار هستند که در بیش از 3000 طرح ارائه می شوند:

  • صد در صد قابل شستشو
  • ضد دوده و غبار
  • عایق حرارت و صدا
  • PVC با روکش وینیل
  • ضد حساسیت
  • سازگار با محیط زیست
  • کاغذ دیواری های سه بعدی؛ برجسته و اکلیل دار